FAQ – najczęściej zadawane pytania

Przygotowujemy odpowiedzi na poniższe, najczęściej zadawane w mailach i telefonach pytania. Zapraszamy wkrótce.

Zachęcamy do zadawania pytań za pomocą formularza na dole strony.

O której odjeżdża pierwszy fasiąg?

Odjazd pierwszego zaprzęgu zależy od pogody oraz prognozowanej ilości turystów. W sezonie turystycznym zazwyczaj pierwsze fasiągi podstawiane są około godziny 7:30, poza sezonem około 9:30. Odjazd odbywa się dopiero po zebraniu kompletu pasażerów na wozie lub saniach. Pełne informacje w zakładce -> Rozkład jazdy i ceny biletów.

Do której godziny kursują fasiągi?

To również nie jest konkretnie ustalone. Wszystko zależy od pogody i ilości turystów. Godziny maksymalne, do których może odbywać się transport, reguluje regulamin TPN i podajemy je w zakładce -> Rozkład jazdy i ceny biletów.

Czy można zamówić fasiąg telefonicznie z kilkudniowym wyprzedzeniem?

Niestety na obecną chwilę nie ma takiej możliwości.

Czy są zniżki dla grup zorganizowanych?

Jest możliwość negocjacji ceny przed rozpoczęciem transportu. Wszelkie informacje dotyczące grup zorganizowanych ustalane są z fiakrem wykonującym transport i od niego zależy wysokość i możliwość udzielenia zniżki.

Jak długo trwa przejazd w górę i na dół?

Przejazd w górę zajmuje około godzinę. Przejazd w dół około pół godziny. W zależności od pogody i warunków na trasie czasy mogą ulec zmianie.

Czy jest określony czas pobytu nad Morskim Okiem?

Nie ma określonego czasu, który należy być nad Morskim Okiem. Osobno opłatę wnosi się za wjazd, osobno za zjazd. Często wjazd obsługuje inny przewoźnik, a zjazd inny.

Czy fasiągi jeżdżą również zimą?

Przy sprzyjających warunkach do transportu używane są sanie, ale tylko wtedy, kiedy droga od Palenicy Białczańskiej do Włosienicy w całości pokryta jest śniegiem.

Czy otrzymam bilet, paragon lub fakturę VAT?

Przewoźnicy świadczący usługi na trasie do Morskiego Oka nie podlegają przepisom o fiskalizacji, więc nie wystawiają paragonów. Na każde żądanie Klienta wystawiany jest rachunek uproszczony. Jest również możliwość otrzymania faktury VAT, ale trzeba to ustalić przed jazdą, bo nie każdy z przewoźników jest VATowcem.

[contact-form to=’kontakt@koniemorskieoko.pl' subject=’Pytanie FAQ koniemorskieoko.pl'][contact-field label=’Imię i nazwisko lub pseudonim' type=’name' required=’1’/][contact-field label=’E-mail' type=’email' required=’1’/][contact-field label=’Pytanie' type=’textarea' required=’1’/][/contact-form]